Doprava zdarma od 899 Kč

[progress_bar]

Nakupuj více, zaplať méně

2 ks
doručení 0 Kč

3 ks
sleva 10,4%

4 ks
sleva 15,6%

5+ ks
sleva 25,9%

NEJVYŠŠÍ SLEVA ROKU

-25% slevy od 3 ks.

-35% slevy od 6 ks.

Vánoční akce 3+1

1 - 3 ks.

4 ks. za 1 Kč!

1x gift

5 - 7 ks.

8 ks. za 1 Kč!

Obchodní podmínky

Seznamte s obchodními podmínkami e-shopu parizske.cz.

 

Vkládáme mnoho úsilí do toho, abychom naši nabídku přizpůsobili vašim potřebám a preferencím. Stejně tak se snažíme, aby naše právní dokumenty byly přehledné, v souladu s platnými předpisy a jasně informovaly o vašich právech.

 

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně našich podmínek, napište nám na: [email protected]

Obchodní podmínky www.parizske.cz

§1
Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) společností PC Beskidy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, NIP (DIČ): PL6372217791, REGON: 52238543800000, se sídlem: Górnicza 1, 32-332 Bukowno, Polsko (adresa pro korespondenci: Leśna 44, 32-332 Bukowno, Polsko), kontaktní údaje: [email protected], +420 555 558 888 (dále též jen „My“, „společnost“ nebo „Prodávající“).
  2. Adresa pro zasílání reklamací a vrácení zboží: Olza Logistic – Paris Cosmetics, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín.
  3. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále též jen „Vy“ nebo „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.parizske.cz (dále též jen „E-shop“).
  4. Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, stejně jako Podmínky ochrany osobních údajů a další odkazované dokumenty. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  5. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

§2
Služby poskytované elektronickou cestou

  1. Prodávající podniká kroky k zajištění plně správného fungování obchodu v rozsahu vyplývajícím z aktuálních technických znalostí a zavazuje se odstranit v přiměřené lhůtě veškeré nesrovnalosti nahlášené Uživateli prostřednictvím kontaktních údajů Prodávajícího.
  2. Neplacené služby poskytované elektronicky Prodávajícím:
    1. Možnost založení účtu v Obchodě a s tím spojené funkce:
      1. Udržování relace Klienta po přihlášení do Účtu (pomocí prohlížeče);
      2. Uchovávání a zpřístupňování Klientovi historie objednávek prostřednictvím Účtu;
      3. Sledování zásilky;
      4. Možnost změny údajů Klienta v Účtu;
      5. Možnost účasti v Programu věrnosti;
    2. Možnost uzavření smlouvy s Prodávajícím elektronicky.
    3. Možnost odběru newsletteru, pokud je na stránce Obchodu umožněna registrace, včetně informování o opuštěném košíku a vyplnění ankety, která pomáhá přizpůsobit produkt preferencím Klienta.
    4. Možnost využití kontaktního formuláře dostupného na stránce Obchodu.
  3. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní (dále též jen „uživatelský účet“). Z tohoto rozhraní může kupující vykonávat nákupy. V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět nákupy též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  4. Při registraci na webové stránce a při nákupu zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny své údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu musí kupující aktualizovat při jakékoli změně. Údaje poskytnuté kupujícím v uživatelském účtu a při nákupu zboží jsou prodávajícím považovány za správné a aktuální.
  5. V případě pětinásobného nevyzvednutí objednávky a následného vrácení zboží Prodávajícímu bude Uživatelský účet Kupujícího spolu s přiřazenou e-mailovou adresou zablokován. Odblokování Uživatelského účtu je možné po kontaktu se Zákaznickým servisem, který po vyhodnocení situace rozhodne o jeho odblokování a o tomto rozhodnutí Kupujícího informuje.
  6. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen uchovávat důvěrnost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. V případě porušení této povinnosti prodávající nenese odpovědnost za jakékoliv zneužití uživatelského účtu třetími osobami.
  7. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. Kupující okamžitě informuje prodávajícího v případech, kdy zjistí, že by mohlo dojít k odcizení informací potřebných pro přístup do uživatelského účtu.
  8. Správa a zpracování osobních údajů kupujícího poskytnutých při registraci a / nebo při nákupu zboží se řídí Podmínkami ochrany osobních údajů.
  9. Přihlášení k newsletteru lze provést odesláním vyplněného formuláře pro přihlášení k newsletteru nebo zaškrtnutím souhlasu v procesu objednávky, pokud je tato možnost poskytována.
  10. Klient může udělit souhlas s přijímáním newsletteru prostřednictvím jednoho z nabízených komunikačních kanálů (např. pouze e-mailem namísto e-mailem a SMS). V případě úspěšného přihlášení k newsletteru poskytuje Prodávající službu elektronickou cestou, spočívající v zasílání e-mailových zpráv Uživatelovi, které obsahují informace o produktech, akcích nebo službách Prodávajícího, připomenutí opuštěného košíku (po 2 dnech od přidání produktu do košíku a nepokračování v dokončení objednávky) a dotazník, který pomáhá vybrat produkt podle preferencí Klienta. Uživatel se může kdykoli odhlásit z odběru newsletteru kliknutím na tlačítko pro odhlášení obsažené v e-mailové zprávě, zasláním odhlášení na e-mailovou adresu obchodu nebo kontaktováním Prodávajícího na telefonní číslo uvedené v tomto Regulaminu.
  11. Dotazník, který pomáhá vybrat produkt podle preferencí Klienta, je zasílán pouze osobám, které k tomu udělily souhlas.
  12. V případě, že chce Uživatel podat reklamaci, měl by uvést své jméno a příjmení, korespondenční adresu, druh a datum výskytu nesrovnalosti související s fungováním obchodu.
  13. Prodávající se zavazuje vyřídit každou reklamaci týkající se fungování obchodu nejpozději do 30 dnů. Uživatel je požádán, aby zaslal reklamaci na e-mailovou adresu Prodávajícího.
  14. Obsah newsletteru je chráněn autorským právem. Je zakázáno jej kopírovat, uchovávat nebo šířit bez souhlasu Prodávajícího.

§3
Cena zboží a platební podmínky

  1. Ceny zboží jsou uvedeny na webovém rozhraní obchodu včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování.
  2. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním a balením zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu způsoby platby dostupnými v internetovém obchodě a uvedenými v bodě 5 těchto obchodních podmínek.
  3. V případě, že si Zákazník zvolí platbu elektronicky nebo bankovním převodem, je povinen provést platbu do 7 pracovních dnů ode dne uzavření Kupní smlouvy. Pokud nebude platba provedena do 3 dnů od zadání objednávky, Prodávající upozorní Zákazníka na neuhrazenou platbu a současně stanoví dodatečnou lhůtu 4 dnů k jejímu uhrazení. Po uplynutí této lhůty může být objednávka zrušena.
  4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. V případě neuvedení či nesprávného uvedení variabilního symbolu platby nemusí být platba identifikována a Objednávka může být považována za neuhrazenou.
  5. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na e-mail kupujícího.
  6. Podmínky reklamních kampaní se řídí konkrétními podmínkami příslušné marketingové akce.

§4
Uzavření smlouvy

  1. Kupní smlouvu s Námi (dále též jen „Smlouva“) je možné uzavřít v českém jazyce.
  2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
  3. V případě maloobchodních objednávek je pro uzavření Smlouvy nutné vytvořit objednávku prostřednictvím E-shopu. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
    1. Informace o nakupovaném zboží (na E-shopu označujete zboží, o jehož nákup máte zájem (dále též jen „Zboží“), tlačítkem „Do košíku“);
    2. Informace o ceně Zboží, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny (cena Zboží a cena za dopravu; dále též jen „Celková cena“) a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
    3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
  4. Během tvorby Objednávky máte možnost modifikovat a ověřit údaje až do momentu jejího finálního uskutečnění. Po provedení kontroly a stisku tlačítka „Objednat a zaplatit“ dokončíte Objednávku. Před stiskem tlačítka je nutné potvrdit Vaše seznámení a souhlas s těmito Podmínkami; jinak nebude možné Objednávku dokončit. K tomuto účelu slouží zaškrtávací pole. Po stisku tlačítka „Objednat a zaplatit“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
  5. Potvrdíme Vám Vaši Objednávku co nejdříve poté, co nám bude doručena, prostřednictvím zprávy zaslané na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a těchto Podmínek jako příloha e- mailové zprávy. Podmínky platné v den Objednávky, tedy ty uvedené jako příloha e-mailu, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy Prodávající zašle Uživateli e-mail s potvrzením přijetí objednávky k realizaci.
  6. Existují situace, kdy nebudeme schopni Vaši Objednávku potvrdit. To může nastat například v případě nedostupnosti Zboží. Pokud nedojde k potvrzení Objednávky z jakéhokoli důvodu, budeme Vás kontaktovat a nabídneme Vám změněnou Smlouvu. Smlouva bude uzavřena potvrzením naší nabídky.
  7. Uzavřením Smlouvy se zavazujete k úhradě Celkové ceny Zboží.
  8. Pokud máte Uživatelský účet, můžete provést Objednávku přes něj. Přesto musíte zkontrolovat správnost údajů předvyplněných v Objednávce. Způsob tvorby Objednávky je stejný jako pro kupujícího bez Uživatelského účtu, ale není nutné opakovaně uvádět identifikační údaje.
  9. Někdy poskytujeme možnost slevy při nákupu Zboží. Pro získání slevy vyplňte údaje do předem určeného pole během tvorby Objednávky. Pokud tak učiníte, budete mít nárok na Zboží se slevou.
  10. Díky registraci v rámci E-shopu máte přístup ke svému Uživatelskému účtu.
  11. Velkoobchodní objednávky se podávají výhradně prostřednictvím e-mailové adresy nebo telefonního čísla Prodávajícího. Dotaz zákazníka není považován za nabídku k uzavření smlouvy. Po navázání kontaktu zákazníkem podává Prodávající nabídku prostřednictvím e-mailu, která obsahuje minimálně informace o druhu, množství a ceně produktů, spolu s přílohami – Obchodními podmínkami a Zásadami ochrany osobních údajů. Smlouva se považuje za uzavřenou okamžikem přijetí nabídky zákazníkem.

§5
Platební podmínky a dodání zboží

  1. Platbu lze provést:
    1. Převodem na bankovní účet prodávajícího,
    2. Bezhotovostně platební kartou,
    3. Revolut Pay (elektronická platba),
    4. Google Pay (elektronická platba),
    5. Dobírkou v hotovosti při předávní zboží: Při platbě prostřednictvím dobírky přepravce platí kupující celou cenu objednávky při převzetí zásilky.
  2. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží (Packeta, PPL, PPL – dobírka, Česká pošta, Česká pošta – dobírka, DPD).
  3. V případě objednávek v hodnotě nižší než 899 CZK je doprava zboží zpoplatněna. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  4. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Pokud zákazník nepřevezme objednávku včas, může prodávající účtovat pouze skutečné náklady na doručení a případné náklady na vrácení zásilky do obchodu. Nepřevzetí zásilky se považuje za nesplnění smlouvy. V takovém případě prodávající vrátí zákazníkovi cenu zboží sníženou pouze o:
    1. skutečné náklady na doručení k zákazníkovi;
    2. skutečné náklady na vrácení zásilky do obchodu účtované dopravcem.
  5. Tato pravidla jsou v souladu s bodem 2.3 Obchodních podmínek.
  6. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  7. Předpokládaný čas dodání je uveden na kartě produktu a obvykle trvá až 7 pracovních dní.
  8. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  9. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží.

§6
Odstoupení od smlouvy

  1. Prodávající umožňuje kupujícímu – spotřebiteli dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, aby odstoupil od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Spotřebitel má právo na vrácení zboží bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Pro zboží označené značkou „Paris Parfumes“ činí lhůta pro odstoupení od smlouvy 90 dní od převzetí zboží.
  2. Pokud se kupující – spotřebitel rozhodne tohoto práva využít, postačuje odeslat prodávajícímu odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty – Olza Logistic – Paris Cosmetics, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín.
  3. Dále je kupující – spotřebitel povinen ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit prodávajícímu zboží, které na základě smlouvy obdržel, a to v nepoškozeném stavu, kompletní (včetně příslušenství a veškerých doplňků). Vrácení zboží:
    1. Na naše náklady: objednávky v hodnotě alespoň 899,00 CZK – po informování nás o odstoupení od smlouvy zákazník obdrží kód pro odeslání zásilky přes Packetu a zásilku odevzdá na výdejním místě Packety (nelze přes balíkový automat).
    2. Na náklady zákazníka: objednávky v hodnotě nižší než 899,00 CZK – zákazník odesílá zásilku zpět na své náklady.
    3. Adresa pro zasílání vrácení zboží: Olza Logistic – Paris Cosmetics, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín.
  4. V případě částečného vrácení objednávky (je vrácen alespoň 1 z objednaných výrobků) se na vrácení zboží v souvislosti s částečným odstoupením od smlouvy přiměřeně vztahuje bod 6.3 výše.
  5. Odstoupit od smlouvy může kupující též před expedicí zboží – emailem na [email protected]. Pro odstoupení může spotřebitel použít vzorový formulář viz tyto Obchodní podmínky. Odstoupení od smlouvy lze také provést prostřednictvím online formuláře dostupného zde[AC1] .
  6. Právo odstoupit od kupní smlouvy spotřebiteli nepřísluší mimo jiné na:
    1. smlouvy o službách poté, co tyto služby byly v plném rozsahu poskytnuty, přičemž plnění těchto smluv začalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele a s jeho vědomím, že jakmile obchodník své závazky ze smlouvy zcela splní, ztratí své právo odstoupit od smlouvy;
    2. dodání zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo zboží přizpůsobeného osobním potřebám;
    3. dodání zboží v uzavřeném obalu, které není možné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a které spotřebitel z tohoto obalu vyňal.
  7. Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, prodávající bez zbytečného odkladu vrátí všechny obdržené platby, včetně nákladů na doručení zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu doručení, který je odlišný od nejlevnějšího standardního způsobu doručení nabízeného prodávajícím). V případě částečného vrácení podle bodu 6.4. tohoto pravidla bude vrácena platba ve výši odpovídající vrácenému zboží. Vrácení platby proběhne nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávající obdržel vrácené zboží, nebo ode dne, kdy spotřebitel prokázal jeho odeslání, podle toho, co nastane dříve. Prodávající použije stejný platební prostředek, který spotřebitel použil k původní platbě, pokud nebylo výslovně dohodnuto jinak a nevzniknou tím prodávajícímu další náklady.
  8. Kupující odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

§7
VÝMĚNA ZBOŽÍ

  1. Prodejce nabízí možnost výměny Zboží, která spočívá ve výměně jednoho Zboží značky Paris Parfumes za jiné Zboží téže značky. Výměna Zboží není přímou záměnou Produktů v rámci jedné objednávky, ale je považována za vrácení Zboží (odstoupení od Smlouvy) spojené s novou objednávkou.
  2. Za účelem provedení výměny Zboží je zákazník povinen zaslat Prodejci prohlášení o odstoupení od Smlouvy spolu s uvedením Zboží podléhajícího výměně a nového Zboží, které chce zákazník obdržet. Zboží, které chce zákazník obdržet, musí odpovídat objemem Zboží, jež se vyměňuje, a musí být označeno značkou Paris Parfumes. Na náklady vrácení Zboží se obdobně vztahuje bod 6.3. Obchodních podmínek.
  3. Po obdržení Zboží podléhajícího výměně Prodejce zašle zákazníkovi Zboží, které zákazník chce obdržet. Na náklady doručení vyměněného (nového) Zboží se vztahuje bod 5.3. Obchodních podmínek, přičemž v případě objednávek v hodnotě nižší než 899,00 CZK obdrží zákazník e-mailem informace o způsobu provedení platby za zásilku.
  4. Výměna, o které je řeč v předchozích odstavcích, nijak neomezuje právo spotřebitele odstoupit od smlouvy, jak je uvedeno v bodě 6 Obchodních podmínek.

§8
PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 7 těchto Obchodních podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
    1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
    2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
    3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
    4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
    5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
    6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a
    7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku, pokud byla taková zkušební verze či vzor poskytnuta před uzavřením smlouvy.
  2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  3. V případě, že bude Zboží mít vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 8.1, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na následující adresu: v Olza Logistic – Paris Cosmetics, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín.
  4. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
  5. V souvislosti s podáním reklamace je zákazník požádán, aby kontaktoval zákaznické centrum za účelem získání kódu pro odeslání zásilky prostřednictvím kurýra Packeta. Zásilku je vhodné odeslat na výdejním místě, nikoli do paczkomatu. V případě zaslání zboží jiným způsobem je zákazník požádán, aby uchoval doklad o platbě za přepravu (paragon) a zaslal jej e-mailem prodávajícímu. Prodávající následně zákazníkovi uhradí náklady na přepravu v souladu s předloženým dokladem.
  6. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
    1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
    2. na odstranění vady opravou Zboží
  7. ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.
  8. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
  9. Dále máte právo na:
    1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
    2. odstoupení od Smlouvy, jestliže:
      1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
      2. se vada projeví opakovaně,
      3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
      4. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
  10. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
  11. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
  12. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
  13. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
    1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
    2. co je obsahem reklamace;
    3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
    4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  14. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  15. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
  16. S výhradou ustanovení bodu 10.7 Obchodních podmínek je Vaší povinností, pokud jednáte jako podnikatel, bez zbytečného odkladu oznámit a reklamovat vadu poté, co jste ji mohl(a) zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
  17. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

§9
Řešení sporů se spotřebiteli

  1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
  2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
  3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

§10
Uživatelský obsah

  1. Nesmíte zveřejňovat obsah, který představuje nezákonný obsah ve smyslu nařízení č. 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách) nebo je jinak nezákonný.
  2. Obsah a dodržování pravidel týkajících se uživatelského obsahu kontrolujeme a předmětný nezákonný obsah můžeme odstranit. Uživatel má právo se proti rozhodnutí o odstranění obsahu odvolat.
  3. Nezákonný obsah, jakož i příslušné porušení pravidel týkajících se uživatelského obsahu lze nahlásit například e-mailem na adrese [email protected].
  4. V případě prezentace spotřebitelských recenzí prodávající ověřuje recenze na služby a zboží a implementoval příslušná řešení pro hodnocení jejich pravosti. Nástroj pro zveřejňování recenzí zákazníků poskytuje společnost Zaufane.pl sp. z o.o. se sídlem na adrese: ul. Stanisława Trembeckiego 11A, 35-234 Rzeszów, Polsko. Informace o ověřování a autenticitě recenzí naleznete zde.
  5. Publikujeme všechny recenze (jak pozitivní, tak negativní) a nezasahujeme do jejich obsahu, nenabízíme žádné dodatečné výhody spojené s publikací recenze nebo jejím odvoláním.
  6. Z výše uvedených důvodů můžeme zajistit, že recenze dostupné na stránkách obchodu jsou ověřené a autentické a odrážejí skutečné nákupní zkušenosti.
  7. Recenze na obchod mohou být publikovány na stránkách jiných subjektů. V případě takových recenzí se pro hodnocení důvěryhodnosti a pravosti recenzí uplatňují pravidla stanovená těmito subjekty. Z naší strany obchod vynakládá veškeré úsilí, aby recenze na obchod byly vždy důvěryhodné a autentické.
  8. Internetový obchod se zavazuje chránit osobní údaje zákazníka v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů.
  9. Zákazník má právo na přístup ke svým údajům, na jejich opravu, na žádost o jejich výmaz nebo omezení zpracování a na vznesení námitky proti zpracování svých údajů.

§11
Ustanovení týkající se podnikatelů

  1. Tento oddíl se vztahuje pouze na podnikatele. Ustanovení tohoto oddílu se nevztahují na jednotlivé zákazníky.
  2. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření. Odstoupení od smlouvy v tomto případě může proběhnout bez udání důvodu a nemá za následek žádné nároky prodávajícího vůči zákazníkovi.
  3. Prodávající má právo omezit dostupné způsoby platby, včetně požadavku na úplnou nebo částečnou platbu předem, a to bez ohledu na způsob platby zvolený zákazníkem a uzavření kupní smlouvy.
  4. Prodávající může smlouvu o poskytování elektronických služeb okamžitě vypovědět bez udání důvodu zasláním příslušného prohlášení zákazníkovi.
  5. Naše odpovědnost, bez ohledu na právní základ, je omezena výší zaplacené ceny a nákladů na dodání podle kupní smlouvy. Prodávající odpovídá pouze za typické, v době uzavření smlouvy předvídatelné škody a neodpovídá za ušlý zisk nebo opožděné dodání. Maximální výše odpovědnosti prodávajícího je omezena částkou 5700,00 CZK.
  6. Veškeré spory mezi prodávajícím a zákazníkem podléhají příslušnému soudu podle sídla prodávajícího.
  7. Odpovědnost prodávajícího za záruku na výrobek nebo nesoulad výrobku s kupní smlouvou je vyloučena v rozsahu povoleném zákonem.
  8. Prodávající posoudí reklamaci do 30 dnů od jejího obdržení.

§12
Program věrnostních výhod

  1. Pro využívání Programu věrnostních výhod je nutné mít Účet.
  2. S vlastněným Účtem získává zákazník informace o slevách, které jsou k dispozici pouze pro registrované zákazníky obchodu.
  3. Slevy z Programu věrnostních výhod jsou zasílány na e-mail zákazníka. Při objednávce stačí zadat slevový kód do příslušného pole a potvrdit ho – sleva se automaticky uplatní.
  4. Slevy z Programu věrnostních výhod nelze kombinovat s jinými akcemi, slevami ani slevovými kódy, pokud pravidla konkrétní akce nestanoví jinak.
  5. Obchod si vyhrazuje právo měnit pravidla Programu věrnostních výhod, včetně výše a typu slev, a také právo Program kdykoli ukončit. Tyto změny však neovlivňují práva zákazníků, která byla získána před jejich zavedením.

§13
Akce 3+1

  1. Prodejce může nabídnout akci typu „3+1“, což znamená, že při koupi tří výrobků zapojených do akce zákazník obdrží čtvrtý výrobek zdarma. Tento výrobek nemá žádnou peněžní hodnotu a nelze jej vyměnit za jiný výrobek ani za hotovost.
  2. Pokud zákazník vrátí všechny výrobky z akce „3+1“, musí vrátit také výrobek zdarma. Vrácení platby proběhne ve výši zaplacené za tři zakoupené výrobky.
  3. Pokud zákazník vrátí jen část výrobků z akce „3+1“, musí vrátit také výrobek zdarma. Vrácení platby za vrácené výrobky bude provedeno poměrně k počtu vrácených výrobků a s přihlédnutím k poskytnuté slevě na vrácené zboží.

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti PC Beskidy Sp. z o.o se sídlem: Górnicza 1, 32-332 Bukowno, PL, IČ (regon): 522385438, DIČ (nip) : PL6372217791 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.parizske.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
  2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
  3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
  4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
  5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

  1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
  3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručeno v rámci území České
  4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
    • objednávání zboží (objednané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
    • způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednaného zboží a
    • informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
  5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko ” OBJEDNAT “. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
  6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupující
  8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
    • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
    • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 200012794/3060 (dále jen „účet prodávajícího“);
    • bezhotovostně platební kartou;
  2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení č4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
  4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy.
  5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávající
  6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
  7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
  8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanovené obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a odešle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
  9. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní
  2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (90) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího [email protected]
  3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do devadesáti (90) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
  7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

  1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
  3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
    • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
    • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
    • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
    • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
    • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
  5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.
  6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávající

8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

  1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy [email protected] Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupující
  4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu č 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

  1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu č 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
  2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

11. DORUČOVÁNÍ

  1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupující

12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem.
  2. Volbou práva dle čl. 12.1 obchodních podmínek není spotřebitel zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
  3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  4. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  5. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
  6. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: Olzalogistic – PAŘÍŽSKÉ PARFÉMY, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín, adresa elektronické pošty [email protected], telefon +420 555 558 888

Pravidla akce

1. Přidejte do košíku min. 4 produkty Paris Perfumes (30 ml, 50 ml nebo 104 ml).

2. Každé 4 ks = 1 produkt za 1 Kč (nejlevnější z dané čtveřice). Funguje opakovaně: 8=2 zdarma, 12=3 zdarma.

3. Aktivujte v košíku slevový kód: SANTA.

4. Akce platí pouze pro Paris Perfumes (30/50/104 ml) a nelze ji kombinovat s jinými kódy/akcemi.

Podmínky akce